بمب انزجاری که یک معلم در فضای مجازی منفجر کرد+فیلم

یک معلم مغربی با کتک زدن دانش آموزان موجب بوجود آمدن بحثی گسترده در کشورش شد.

بمب انزجاری که یک معلم در فضای مجازی منفجر کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ضبط و انتشار فیلمی به صورت پنهانی از یک کلاس درس در مراکش موجب گسترش بحثی وسیع بین مردم این کشور شده است، در این ویدیو معلمی مغربی در شهر ططوان مشغول کتک زدن دو دانش آموز است.

یکی از کاربران درباره این ویدیو نوشت: بیشتر معلمان طریقه درست برخورد کردن با دانش آموزان را نمی دانند و سر کوچکترین بهانه ای آنها را مورد تنبیه بدنی قرار می دهند، در حالی که این اقدام جرم محسوب می شود.

کاربر دیگری در این زمینه گفت: واقعا متاسفم که دانش آموزان این کشور زیر دست چنین افرادی دوران تحصیل خود را می گذرانند، معلمین باید به جای این اقدامات خشونت آمیز از روش های که آمیخته با صلح هستند در برخورد با دانش آموزان بهره بگیرند، در این عصر دیگر چنین شیوه ای در نظام آموزشی معنا ندارد و دوره این برخوردها گذشته است.

این کاربر در ادامه پیامش این چنین گفت: حتی استادانی که از نظام آموزشی قدیم مشغول به کار هستند اکنون دیگر سعی در تطابق رفتار خود با شیوه نسل امروز دارند و روشهای قدیمی را کنار گذاشته اند، تنبیه و توهین لفظی امروزه در سیستم آموزشی جایگاهی ندارد.

و دیگر کاربران نیز در نقطه نظری با یکدیگر هم عقیده بودند که در این عصر با وجود گوشی های همراه می توان هر لحظه کوچکترین وقایعی را ثبت نمود، و معلمانی که برخورد خشن با دانش آموزان دارند ، مگر از وجود این تکنولوژی بی خبر هستند که اینگونه بر سر آبروی خود ریسک می کنند؟!

انتهای پیام/

اقدام بی شرمانه یک معلم با دو دانش آموز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
من دهه شصتيم
ما دهه شصتيا با اين چيزا بزرگ شديم
چرا تعجب ميكنيد
يادتون نيست؟