برگزاری مجلس ترحیم پدر سردار سلیمانی در رابر کرمان

مراسم ترحیم پدر سردار قاسم سلیمانی با حضور استاندار کرمان و جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و استانی و مردم قدرشناس رابر در مسجد جامع روستای قنات ملک برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  در مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی که استاندار کرمان و جمعی از نمایندگان مجلس ، مسئولان کشوری و استانی و مردم قدرشناس رابر حضور داشتند ، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و سخنران مراسم ، با تسلیت این مصیبت به خانواده سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی ، به اوصاف مؤمنان در قرآن اشاره کرد و گفت: جایگاهی که انسان باید به آن برسد نیازمند عمل صالح است و با آن به مرحله رستگاری و سعادت می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود : مومن خود را نیازمند خداوند می‌داند، سخن بیهوده و باطل نمی‌گوید و هر چه بر زبان مومن جاری می‌شود یاد خدا و ذکر اوست و زبانش را کنترل می‌کند.

حجت الاسلام شیرازی گفت : مومن امانتدار است و هر امانتی را رعایت می‌کند ، امانت ولایت را هم رعایت می‌کند و به اهلش می‌سپارد و اگر از جامعه امانتی گرفت مثل ریاست ، به خوبی برمی‌گرداند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود : امام راحل که رهبر انقلاب و نظام بودند، فرمودند: به من رهبر نگویید من نوکر مردم هستم، ایشان معنی امانت را می‌دانست.

وی افزود: من بارها شاهد بودم مقام معظم رهبری پیشانی سردار سلیمانی را بوسیدند و سردار سلیمانی افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه در خانه‌ای که مال حلال باشد و زکات و خمس داده شود، فرزند صالح می‌شود، اظهارکرد: ثروت حاج‌حسن سلیمانی را کم کسانی دارند و چه ثروتی بالاتر از فرزندان صالح که خادم اسلام و درگاه حسین‌بن علی (ع) باشند .


انتهای پیام/ی

مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی با حضور مسئولان کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار