پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی اشنویه

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصدی پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی اشنویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،احسان جوی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرک صنعتی اشنویه تعداد 26 واحد تولیدی و خدماتی به بهره برداری رسیده اند، اظهار داشت: عدم اجرای کامل راه دسترسی به بخشی از اراضی شهرک صنعتی در سالهای گذشته سبب شده بود واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک از نقاط مختلف اقدام به ایجاد راههای دسترسی غیر مجاز نمایند .

وی در ادامه افزود: این امر ضمن ایجاد خطرات متعدد در ورود و خروج از شهرک صنعتی باعث ایجاد نارضایتی در واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی شده بود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پس از طی مراحل قانونی مناقصه ، پیمانکار عملیات اجرایی پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی اشنویه انتخاب و با ابلاغ قرارداد به پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه در شهریور ماه سال جاری آغاز شد، تصریح کرد:  در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد می باشد که با بهره برداری از آن ، مشکلی که بنوعی از ابتدای تاسیس این شهرک وجود داشت، رفع خواهد شد .

انتهای پیام/ع

پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی اشنویه در گامهای آخر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.