درخشش شناگران کرمانی در روز نخست رقابت های قهرمانی کشور

رقابت های قهرمانی کشور شنای جانبازان و معلولان با حضور 120 شناگر از 23 استان کشور در محل استخر مجموعه ورزش آزادی تهران با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شنای جانبازان و معلولان از دیروز با حضور شناگران فدراسیون های ورزش های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان در حال برگزاریست.

رقابت ها در 10 کلاس پزشکی و در رشته های شنای آزاد، کرال پشت، پروانه، قورباغه و مختلط انفرادی برگزار می شود.

در این مسابقات، رکورد شناگرانی که دارای IPC Code باشند در جدول رنکینگ جهانی به ثبت می رسد و چنانچه این شناگران موفق شوند حد نصاب های مورد نظر برای ورودی مسابقات پارا آسیایی را در این رقابت ها کسب کنند، ضمن ثبت رکورد در جدول رنکینگ جهانی، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را نیز بدست می آوردند که در حال حاضر تنها 26 شناگر کشور دارای امتیاز IPC Code هستند.

در روز نخست این رقابت ها، ابوالفضل نگارستانی در 100 متر پروانه موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد و در 200 مختلط انفرادی با وجودیکه با اقتدار اول شده بود به خاطر خطایی که انجام داد از کسب مدال بازماند.

سینا ضیغمی نژاد در 200 متر مختلط انفرادی و در 100 متر آزاد موفق به کسب 2 مدال  طلا، برای استان شد، محمد کریم زاده در 100 متر آزاد، جایگاه دوم را از آن خود کرد، ابراهیم محمدزاده در 200 متر مختلط انفرادی در جایگاه سوم قرار گرفت، ایلیا کاظمیه در 100 متر آزاد، با اختلاف شش صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و رامین شاه خسروی در 100 متر آزاد، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

درماده مختلط تیمی نیز تیم کرمان با ترکیب، رامین شاه خسروی، فرزاد حسین آبادی، ابوالفضل نگارستانی و سینا ضیغمی نژاد به مقام سوم رسید و مدال برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولانطی روزهای 11 و 12 آبان جاری در محل استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

حضور شناگران معلول کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار