انگلیسی ها به دنبال ستاره ایرانی اوسترشوند

ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد مورد توجه ۳ تیم انگلیسی فولام، کوئینز پارک رنجرز و ولور همپتون قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های کوئینز پارک رنجرز، فولام و ولور همپتون که در رقابت های دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ حضور دارند، خواستار جذب سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوند سوئد شده اند.

البته در بین این تیم ها، کوئینز پارک رنجرز یک بار برای خرید سامان پیشنهادی به مبلغ 2 میلیون یورو ارائه کرد که با مخالفت سران اوسترشوند مواجه شد و آنها برای فروش سامان مبلغ 5 میلیون یورو مطالبه کردند.


نمایندگان این باشگاه ها انگلیسی با سفر به اسپانیا دیدار استرشوند برابر اتلتیکو بیلبائو در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا را از نزدیک تماشا کردند تا بار دیگر عملکرد مهاجم تیم ملی کشورمان را به دقت زیر نظر بگیرند.

سامان قدوس 4 گل در 8 بازی لیگ اروپا به ثمر رساند و در راهیابی اوسترشوند به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا کمک شایانی کرده است.
این مهاجم ایرانی در فصل جاری لیگ برتر سوئد نیز نگاه ها را به خود جلب کرده است، او در 29 بازی 15 گل زد و 9 پاس گل داد.
تیم‌هایی از سراسر اروپا به دنبال جذب سامان قدوس هستند و باشگاه اوسترشوند توانست در فصل نقل و انتقالاتی تابستان گذشته چند پیشنهاد را رد کند.

حالا کوئینز پارک رنجرز که یک بار در خرید سامان ناکام مانده تصمیم دارد در پنجره زمستانی نقل و انتقالات یک بار دیگر برای خرید این بازیکن ایرانی اقدام کند.

در این میان تیم فولام که در سال‌های 2012 تا 2014 میلادی از اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی بهره‌مند بود با تیم کوئینز پارک رنجرز برای جذب سامان قدوس رقابت خواهد کرد،این تیم که شروع خوبی در چمپیونشیپ نداشته تصمیم دارد در فصل زمستان خط حمله خود را تقویت کند.

با وجود این که ولور همتون با دو امتیاز اختلاف صدرنشین چمپیونشیپ است و به نظر می رسد نیازی به مهاجم جدید نداشته باشد اما این تیم فقط از یک سانتر فوروارد بهره می برد.

به همین دلیل تیم استعدادیابی و مالک چینی این تیم قصد دارند در فصل زمستان مهاجم دیگری به خدمت بگیرند. مهاجم مدنظر آنها سامان قدوس ستاره ایرانی اوست شوند است

انتهای پیام/

سامان قدوس، مد نظر انگلیسی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باد ایران
آخرین اخبار