غیاثی:هفته آتی در جلسه سازمان تیم های ملی درباره مربی تفتیان تصمیم‌گیری می‌شود

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت: جلسه سازمان تیم‌های ملی را دوشنبه هفته آینده برگزار و در مورد برنامه و مربی تفتیان تصمیم‌گیری می شود.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در موررد اینکه آیا قراردادی با مربی تفتیان تمدید شده است یا خیر،گفت:باید بگویم روز دوشنبه این هفته جلسه  سازمان تیم‌های ملی برگزار  خواهیم کرد و در مورد برنامه و مربی نه تنها تفتیان بلکه سایر ملی پوشان هم تصمیم‌گیری نهاییانجام می شود. البته باید بگویم به احتمال فراوان ادامه همکاری تفتیان با اونتانون گای زیاد است.

او ادامه داد:قرار شده است تا پایان این ماه قنبرزاده و مقدم برای مذاکرات نهایی راهی روسیه و اوکراین شوند تا چنانچه به توافق کامل با ساخاناسوف و زاگاروف برسند تمریناتشان را زیر نظر آنها برای حضور هر چه بهتر در بازی های آسیایی جاکارتا انجام دهند.

غیاثی در پایان گفت:امیدوارم تا دیر نشده مربی ورزشکارانمان را انتخاب کنیم تا آنها بدون هیچ مشکلی زیر نظر مربیان جدید تمریناتشان را پیگیری کنند تا بتوانند در بازی های آسیایی جاکارتا بهترین نتایج ممکن را برای ورزشکاران کشورمان کسب کنند.

انتهای پیام/

قرارداد اونتانون گایتمدید می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار