رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در جوار خلیج فارس طنین‌انداز می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌‌دهند.

فریادهای به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،با بیان اینکه فرهنگ استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی است اظهار داشت: استکبار‌ستیزی وظیفه دینی همگان و یکی از بارزترین ویژگی‌ها و آرمان غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر عمل به تکلیف در حوزه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی افزود: عمل به این تکلیف الهی و انقلابی با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی بالندگی بیش از پیش نظام کارآمد دینی و عزت و شرف روزافزون محور مقاومت و سعادت ملت ایران را در پی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر برپایی هرچه باشکوه مراسم ۱۳ آبان بیان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه‌توزی‌های سردمداران پلید مصداق عینی استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملی و توانمندی‌های مایه مباهات ایران اسلامی در هفته‌های اخیر از اهمیت خاصی برخوردار است.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های ۱۳ آبان در شهر‌های مختلف استان بوشهر تصریح کرد: مراسم ۱۳ آبان در شهر‌های مختلف استان بوشهر بین ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۹ صبح روز ۱۳ آبان به صورت راهپیمایی و یا تجمع برگزار و در این مراسم جنایات آمریکا و استکبار علیه ملت ایران بازگو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم ۱۳ آبان در مرکز استان بوشهر به صورت تجمع در میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهر بوشهر در میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود که مردم انقلابی بوشهر در کنار این آبراه بین‌المللی شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر، سخنران مراسم یوالله ۱۳ آبان در شهر بوشهر را سرداردریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه دانست و گفت: در این مراسم که دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسئولان و سایر اقشار مردم بوشهر حضور دارند شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و باردیگر جنایات آمریکا و ایادیش را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/ز

فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در جوار خلیج فارس طنین‌انداز می‌شود

برچسب ها: بوشهر ، 13ابان ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.