عباسی: سیاه جامگان بدشانس است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: نمایش تیم ما نسبت به قبل بهتر شده است و روی اشتباهات فردی شکست می خوریم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از عملکرد علیرضا مرزبان در سیاه جامگان گفت: نمایش تیم ما نسبت به قبل بهتر شده است و روی اشتباهات فردی شکست می خوریم که این امر ارتباطی به مرزبان ندارد. از عملکرد سرمربی سیاه جامگان راضی هستیم و مطمئنیم که شرایطمان در ادامه لیگ بهتر می شود.

او ادامه داد: سیاه جامگان بدشانسی بدشانس است. درهمین بازی با استقلال خوزستان گل اول حریف در یک ضد حمله به ثمر رسید و پیش از این صحنه ما باید گل می زدیم. گل دوم هم از یک توپ مرده و اشتباه دروازه بانمان بود. به هر حال باید بیشتر کار کنیم تا وضعیت سیاه جامگان درست شود.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره برنامه سیاه جامگان در تعطیلات لیگ برتر گفت: طبق تصمیم کادرفنی بازیکنان سیاه جامگان بدون وقفه باید تمریناتشان را برای دیدار با استقلال پیگیری کنند. امیدوارم در این ۲۰ روز به شکلی تمرین کنیم که بتوانیم از قعر جدول جدا شویم.

عباسی درمورد سفر مدیرعامل و سرمربی سیاه جامگان به گرجستان گفت: قصد ترمیم تیممان در نیم فصل را داریم و از طرفی این بار باید بازیکنان خارجی را تنها با تماشای بازی و تمرینات آن ها جذب کنیم. برهمین اساس علی عباسی و علیرضا مرزبان به گرجستان می روند تا شرایط جذب ۲ بازیکن گرجستانی را فراهم کنند. البته احتمال دارد بازیکنانی از سایر کشورها را هم به خدمت گیریم. در زمان غیبت مرزبان هم تمرینات زیرنظر رضا عنایتی و سایر مربیان پیگیری می شود.

او افزود: هواداران سیاه جامگان درخواست بازسازی تیم را دارند چراکه جایگاه این تیم قعر جدول نیست. مردم مشهد علاقه فراوانی به سیاه جامگان دارند و حال من از ناراحتی آن ها بد می شود. امیدوارم دست به دست هم دهیم و با هم فکری علاقه مندان به سیاه جامگان وضعیت تیم را درست کنیم.

عباسی درمورد حمایت مسئولان شهر مشهد از سیاه جامگان گفت: مشکل تیم ما فنی است و در این وضعیت نمی توانیم از مسئولان شهری گله کنیم‌. بنابراین در حال حاضر کاری به حمایت کردن یا نکردن مسئولان از سیاه جامگان نداریم.

مالک سیاه جامگان درباره احتمال فسخ قرارداد برخی بازیکنان با این باشگاه اظهار کرد: طبق نظر مرزبان حتما برخی بازیکنان از سیاه جامگان جدا می شوند و دیگر بستگی دارد که کدام‌ نفرات بتوانند برای ادامه حضور در تیم ما از لحاظ فنی خودشان را به مرزبان و دستیارانش تحمیل کنند. به هر حال دست کادرفنی برای انجام تغییرات در فهرست بازیکنان سیاه جامگان باز است.

او در پایان درباره بی انگیزگی بازیکنان سیاه جامگان گفت: ایستادن در رتبه شانزدهم جدول و قعرنشینی بی انگیزگی دارد؟ اگر بازیکنان با غیرت باشند باید از این امر ناراحت شوند. سیاه جامگان از سایر تیم ها کم ندارد اما شک نکنید از این وضعیت خارج می شویم و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی درباره کسب نتایج ضعیف سیاه جامگان در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۲۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
فصل داره روبه پایان میره ولی سیاه جامگان ته جدوله .
آخرین اخبار