آخرین مهلت ارسال طرح‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیه تئاتر کودک اعلام شد

١٥ آبان ماه، آخرین مهلت ارسال طرح‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک است.

آخرین مهلت ارسال طرح‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیهبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان؛ دبیرخانه جشنواره از هنرمندان حوزه نمایش استان همدان برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه دعوت کرده است و هنرمندان سراسر استان می توانند طرح های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن شرایط زیر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

**بر ویژگی‌های نمایش، کودک، نوجوان، همدان، شعار جشنواره (کودکی همسفر قصه ها) و همچنین توجه به اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده با توجه به بین المللی بودن جشنواره تاکید شود.

**بدیهی است در ارزیابی آثار اولویت با آثار نو، بدیع و با تأکید بر جنبه بین المللی جشنواره خواهد بود.

**چنانچه طرح پیشنهادی از منبع خاصی الهام گرفته یا استخراج شده است، باید در این خصوص توضیح کامل ارائه گردد. طرح‌های پیشنهادی باید در قالب عکس و متن و با ارائه توضیحات دقیق و لازم (به تفکیک مراسم افتتاحیه و اختتامیه) در قالب لوح فشرده به همراه یک نسخه پرینت طرح و فرم تقاضانامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

**دفاع از طرح ارائه شده به صورت حضوری و توسط کارگردان طرح انجام خواهد شد و برآورد هزینه و مبلغ مورد نیاز جهت برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه به تفکیک ضروری است.

 

انتهای پیام/

 

اعلام آخرین فرصت ارسال طرح های پیشنهادی برگزاری جشنواره تئاتر کودک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.