بخشدار ویژه خارگ:

اهالی خارگ در همه زمان‌ها وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند

بخشدار ویژه خارگ گفت: خارگی‌ها در همه زمان وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.

اهالی خارگ در همه زمان‌ها وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی صبح شنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان جزیره خارگ اظهار کرد: جزیره مقاوم خارگ خط مقدم استکبار ستیزی ایران اسلامی است، خارگ یادآور رشادت‌های جانانه ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز تمامی اهالی شریف خارگ با حضور خود در کنار خلیج نیلگون همیشه فارس مشت محکمی بر یاوه گویی‌های استبکار زدند. خارگی‌ها در همه زمان وفاداری خود را به نظام مقدس انقلاب اسلامی ثابت کرده و با حضور پرشور در این راهپیمایی وحدت و یکپارچگی خود را بار دیگر به جهانیان اثبات خواهند کرد. شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ با مبنا قراردادن اقتصاد مقاومتی چرخ اقتصاد ایران اسلامی را به حرکت درآورده‌اند و امروزه خارگ یکی از مناطق مهم، حیاتی و استراتژیک در خاورمیانه و حتی جهان است.

رضایی یادآور شد: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه در خارگ با حضور حماسی خود در ۱۳ آبان، میثاق مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام /پ

اهالی خارگ در همه زمان‌ها وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.