قتل شوهر پس از خیانت به او

زن جوان پس از خیانت، شوهرش را بی رحمانه کشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس امروز اعلام کرد: زنی ۲۰ ساله پس از ازدواج، به صورت پنهانی با فردی رابطه برقرار کرده و برای ازدواج با او نقشه قتل شوهرش را طراحی می‌کند.

بر اساس این گزارش، زن قاتل با هویت س -ع حدود ساعت ۱۳ ظهر روز حادثه، تعدادی قرص خواب آور در چای حل کرده و به همسرش با هویت ظ-ع می‌خوراند و بعد از گذشت چند ساعت با همدستی مرد مورد علاقه اش، مقتول را به خارج از کارگاه برده و در چاله‌ای که از قبل آماده کرده بودند می‌اندازند.

این گزارش حاکی است، در هنگام دفن و زنده به گور کردن شوهر، قاتل و همدستانش متوجه هوشیاری و قصد فرار مقتول شده و مجددا با کمک ۲ نفر دیگر با بیل و کلنگ به او ضربه زده و او را به داخل چاله پرتاب می‌کنند.

بر این اساس، جوان مقتول یک بار دیگر تلاش می‌کند تا از مهلکه مرگ و نیستی فراهم شده توسط همسرش فرار کند، اما دوباره قاتل و همدستانش با هویت ق-ع و نفر دوم ک-ع، وی را گرفته و این بار با ضربات متعدد و سهمگین بیل و کلنگ او را بی رحمانه از پا در می‌آوردند و پس از انتقال به داخل چاله مقتول را زیر خروار‌ها خاک دفن کردند تا ردپایی از خود به جای نگذارند.

گفتنی است، کارآگاهان پلیس مرودشت پس از اطلاع از وقوع قتل موفق به کشف سرنخ‌هایی از قاتلان و دستگیری آن‌ها شدند.

انتهای پیام/ن

زن جوان همسرش را کشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار