مشاورنماینده ولی فقیه در سپاه:

هدف امریکا از تحریم ها تضعیف ایران است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا از تحریم ها تضعیف ایران است.

هدف امریکا از تحریم ها تضعیف ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم راهپیمایی 13 آبان در ارومیه اظهارکرد: اگر دشمن تحریم ها را به عنوان تحریم های هسته ای تحلیل و اگر تحریم های موشکی را وضع می کند و اگر امروز سپاه پاسداران رو در فهرست تحریم های وزارت خزانه داری خود قرار داده است یک هدف دارد که می خواهد از طریق این تحریم ها به بهانه مسائل هسته ای، حقوق بشر و ساخت موشک ملت ایران را تضعیف کند.

وی گفت: آمریکایی‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی، لحظه ای از توطئه علیه ملت ایران عقب نشینی نکرده اند و ترامپ با تروریست خواندن ملت ایران، در یک کلام عمق کینه آمریکایی ها را نشان داد.

جوانی افزود: این سخنان ترامپ نشان داد مشکل اصلی آنها مبارزه با تروریست، حقوق بشر و مباحث هسته ای نیست این ها بهانه ای برای آمریکایی هاست و آنها با ملت ایران مشکل اساسی دارند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: آنان می خواهند ملت ایران را تحریم و تضعیف کنند اما با حمایت‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب و حضور هوشیارانه ملت ایران امروز به یک ملت قوی و مقتدر تبدیل شده است و به عنوان سدی مستحکم در مقابل توطئه های آنان است که امکان نفوذ از آن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: امروز کارشناسان دنیا و حتی صاحب نظران آمریکایی نیز می‌گویند، مشکل آمریکا قدرت مندی ملت ایران است که امروز این ملت به عناصر اقتدار دست یابی پیدا کرده است.

جوانی اضافه کرد: تجربه گذشته نشان داده هر نقشه شیطانی و توطئه و فتنه انگیزی دشمن باعث قدرت مند شدن ملت ایران شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آنان ملت ایران را نشناخته اند و باید بدانند که امروز جمهوری اسلامی در ردیف چهار کشور برتر در زمینه موشکی است و هر اقدام جزئی آنان با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه می شود.

وی افزود: به اعتراف ترامپ، آمریکا برای سلطه بر غرب آسیا میلیاردها دلار هزینه کرده تا بر منطقه مسلط شود اما امروز همگان اعتراف می کنند که این کشور استکباری در این منطقه با شکست های سنگین و راهبردی مواجه شده است.

جوانی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا مبنای دینی و عقلی دارد اظهار کرد: باید در مقابل زورگو، دشمن و جنایتکار ایستادگی کرد تا نتواند بر مردم مسلط شود.

انتهای پیام/ز

سردار جوانی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.