لرستان؛

تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی در لرستان

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به دنبال صدور حکمی از سوی "فرهاد رهبر" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور هیأت رئیسه واحد خرم‌آباد، آیین معارفه "سیامک بهاروند" به سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد برگزار شد.

سیامک بهاروند دارای مدرک دکتری زمین‌شناسی هست.

وی دوره کارشناسی را در سال ۱۳۷۸ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و دوره کارشناسی ارشد را در سال ۱۳۸۰ در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال گذرانده است.

در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته زمین‌شناسی شده است وی در حال حاضر عضو هیأت علمی واحد خرم‌آباد می‌باشد.

بهاروند چاپ مقالات متعدد در مجلات علمی و پژوهشی، علمی ترویجی و شرکت در کنفرانس‌های علمی و تخصصی و نیز انجام طرح‌های پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

بهاروند پیش از این از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ مدیر گروه زمین‌شناسی واحد خرم‌آباد و از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد خرم‌آباد و از سال ۱۳۹۵ تا کنون مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد خرم‌آباد بوده است.

از جمله فعالیت‌های وی در امور فرهنگی نیز می‌توان موارد زیر را برشمرد عضو فعال بسیج از سال ۱۳۷۲ تاکنون (۱۳۷۲ تا ۱۳۸۹ حوزه خاتم‌الانبیاء خرم آباد-از سال ۱۳۸۹ تاکنون حوزه بسیج اساتید واحد خرم‌آباد)، ارائه مقاله با رویکرد اسلامی در حوزه‌های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی، عضو حلقه صالحین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، عضو شورای اقامه نماز واحد سال‌های ۹۲ و ۹۳ و ۹۴، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی واحد سال ۹۴، عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر واحد سال ۹۴، عضو ستاد شاهد و ایثارگر واحد سال ۹۰ و شرکت در کارگاه‌های دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی در زمینه فرهنگی – تربیتی – اجتماعی

شایان ذکر است از ۱۹ مردادماه ۹۴ یدالله ملکی دبیر هیأت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/د

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان معارفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار