شرکت‌های آسمان و تابان به مسافران خسارت می‌دهند

بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد گفت: با توجه به تاخیر در پرواز‌های اخیر، مقرر شد شرکت‌های آسمان و تابان نسبت به پرداخت خسارت وارده به مسافران اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد حسن اصولی صفار بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با بیان اینکه برابر با نظر کارشناسی و منشور حقوق مسافران، باید خسارت‌های وارده پرداخت شود، افزود:شرکت هواپیمایی آسمان موظف شد طی مدت ۱۵ روز نسبت به پرداخت خسارت وارده  به مسافران در پرواز‌های اخیر این شرکت اقدام کند.


وی افزود:با توجه به اینکه میزان تأخیر پرواز مربوط به هواپیمایی تابان کمتر از چهار ساعت بوده، بنابراین این شرکت هم باید حسب نظر کارشناسی و نیز با توجه به منشور حقوق مسافران، خسارت وارده را پرداخت کند.

بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تصریح کرد:پرواز شیراز – مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با سه ساعت تأخیر و نیز پرواز (مشهد- دوشنبه) شرکت یاد شده نیز با تأخیر ۱۲ ساعته و سرگردانی مسافران مواجه شده بود، بنابراین مدیران شرکت هواپیمایی آسمان ملزم به پرداخت تمام و کمال خسارت وارده، در مدت حداکثر ۱۵ روز شدند.

محمد حسن اصولی صفار گفت: تا حصول رضایت مسافران پرواز‌های یاد شده، موضوع پرداخت خسارت و حق و حقوق مسافران پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هواپیمایی تابان نیز باید حسب نظر کارشناسی و برابر منشور حقوق مسافران نسبت به پرداخت خسارت وارده به مردم اقدام کند، تصریح کرد: موضوع تا به نتیجه رسیدن و کسب رضایت مسافران پیگیری می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج
 

محکومیت شرکت های تابان وآسمان به پرداخت خسارت به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.