دفتر شورای اقتصادی آلمان در ارومیه تشکیل می شود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک با تشکیل دفتر شورای اقتصادی آلمان در ارومیه کارها به شکل مناسب‌تر و بهتری پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی در محل پارک جنگلی ارومیه که به همراه"الکساندر جرجیانا"نماینده شورای اقتصادی آلمان انجام شد با ابراز خرسندی از اینکه وضعیت واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی نسبت به برخی استان‌های کشور مطلوب‌تر است اظهار کرد: باید این واحدها بیش از پیش تقویت شود.

وی تصریح کرد: تلاش دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در سراسر کشور برای ایجاد اشتغال‌زایی و رفع بیکاری بوده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور نماینده شورای اقتصادی آلمان در شهر ارومیه افزود: وی نماینده شرکت آلمانی است که 12 هزار نفر عضو داشته و باید از ظرفیت آن برای توسعه استان استفاده کرد.

وی با تاکید بر تشکیل دفتر شورای اقتصادی آلمان در ارومیه بیان کرد: بی‌شک با تشکیل این دفتر کارها به شکل مناسب‌تر و بهتری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

تشکیل دفتر شورای اقتصادی آلمان در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.