در حمایت از پهلوان مراد علی شیرانی؛

فدراسیون کشتی به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نامه نوشت

فدراسیون کشتی،در نامه ای به معاون محترم رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران خواستار حمایت از پهلوان مراد علی شیرانی جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، متن این نامه به شرح زیر است:
جناب حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی
معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
احتراماً، همانطور که مستحضر هستید، جناب آقای "مراد علی شیرانی" قهرمان جهان، رئیس سابق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و جانباز گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند. این پهلوان بزرگ، که پس از مجروحیت شدید در جنگ تحمیلی، سال هاست در شرایط بسیار دشواری به لحاظ جسمانی زندگی می کند، به دلیل دارا بودن اعتقادات قوی و شخصیتی ویژه، زندگی سراسر با عزت و با آبرویی را علیرغم تنگناها، مسائل و مشکلات مادی و جسمانی خاص سپری نموده است. چند روز گذشته متنی از ایشان در یکی از صفحات اجتماعی مشارالیه منتشر گردید، که برای جانبازان گرانقدر، خانواده بزرگ کشتی و همه عزیزانی که با روحیات ایشان آشنایی دارند، بسیار دردآور بود. بدینوسیله ضمن ارسال متن مذکور به پیوست، سپاسگزار خواهد بود دستور فرمائید، نهایت مساعدت ممکن در قبال این قهرمان ملی وپهلوان عزیز صورت گیرد.
انتظار خانواده بزرگ کشتی کشور، تسریع در پیگیری مسائل و مشکلات مورد نظر قهرمان ملی و پهلوان عزیز کشور جناب آقای "مراد علی شیرانی" می باشد.
انتهای پیام/

فدراسیون کشتی خواستار حمایت از پهلوان مرادعلی شیرانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار