رقابت سنگین ۲ پرسپولیسی در تیم ملی/ کی روش ۶ سرخابی را خط زد

کارلوس کی روش نسبت به مرحله اول اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل پاناما و ونزئولا تغییرات زیادی را در فهرست تیم ملی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری 2 دیدار دوستانه مقابل پاناما و ونزوئلا صبح امروز(یکشنبه) اعلام شد.

با مقایسه فهرست جدید و قبلی تیم ملی با نکات جالبی مواجه می شویم که به شرح ذیل است.

علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری مانند دیدارهای دوستانه قبلی تیم ملی مقابل توگو و روسیه در جمع دروازه بان های تیم ملی باقی ماندند اما کی روش این بار تصمیم گرفت از دروازه بان های لژیونر فوتبال ایران امیر عابدزاده، بازیکن ماریتیمو پرتغال را به اردو دعوت کند و روی نام علیرضا حقیقی، دروازه بان اسکیلستونا سوئد خط قرمز بکشد. با توجه به آسیب دیدگی احتمالی حامد لک او هم به اتریش و هلند نمی رود و درصورت روادید سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال جانشین او می شود. محمدرضا اخباری هم که در فهرست ابتدایی کی روش برای دیدار با پاناما و ونزوئلا قرار داشت به اردوی نهایی دعوت نشد.

از جمع مدافعان ملی پوش محمد انصاری، محمد حسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، میلاد زکی پور و دانیال ماهینی جایی در فهرست کی روش برای 2 دیدار اخیر ندارند  و میلاد محمدی و مرتضی پورعلی گنجی مدافعان لژیونری هستند که به اردو دعوت شدند.

کمال کامیابی نیا، علی قلی زاده و فرشید اسماعیلی سه هافبکی هستند که با وجود حضور در مرحله اول اردوی تیم ملی به مرحله نهایی اردوی آماده سازی پیش از دیدار با پاناما و ونزوئلا دعوت نشدند و سعید عزت اللهی، سامان قدوس و احسان حاج صفی جایگزین آن ها در فهرست نهایی شدند.

از جمع مهاجمان اردوی تهران هم ساسان انصاری و مرتضی تبریزی به اتریش و هلند نمی روند تا علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد و کاوه رضایی در فهرست نهایی دیدار با پاناما و ونزوئلا قرار گیرند.

براین اساس علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، مهدی طارمی و وحید امیری از پرسپولیس و امید ابراهیمی، وریا غفوری و روزبه چشمی از استقلال به تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/

7 بازیکن استقلال و پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
کی روش خودش بهتر می دونه چه کسانی را دعوت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حیدری
۰۸:۲۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
کیروش باید از تیم پارس جنوبی هم بازیکن دعوت میکرده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۵۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
خوبه داره ازهمه استفاده میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
چراااا؟
آخرین اخبار