معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی خبرداد:

سرمایه گذاری لجستیک نیازمند بکار گیری اقدامات مهم است

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی از انتصاب مدیر کریدور شمال به جنوب خبر داد و گفت: اقدام های مهمی جهت سرمایه گذاری در بخش لجستیک انجام شده است.

به گزارش خبرنگارسرمایه گذاری لجستیک نیازمند بکار گیری اقدامات مهم است  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تقی زاده معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در همایش بین المللی حمل ونقل و لجستیک ایران با بیان اینکه از حدود یک سال پیش معاونت حمل ونقل در وزارت راه وشهرسازی تشکیل شده است، گفت: بخش لجستیک بعد از تشکیل این معاونت به حوزه حمل ونقل واگذار و بلافاصله کارگروه لجستیک در این بخش تشکیل شد.

وی یادآور شد: تمامی دست انددرکاران دولتی و خصوصی در این کارگروه حضور داشتند و هر ماه جلسه ای در حوزه لجستیک برگزار و مشکلات موجود در این حوزه بررسی و رفع می شد.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح ترانزیت را با معاونان، کمیسیون عمران مجلس و سازمان برنامه و بودجه در میان گذاشتیم افزود: بلافاصله بعد از این موضوع مکان یابی مراکز لجستیک انجام مشوق های سرمایه گذاری در بخش لجستیک را تهیه و در اختیار وزیر راه و شهرسازی قرار دادیم.

تقی زاده توضیح داد: بعد از بررسی های مختلف 66 مشکل بخش لجستیک تا به امروز حل شده که  با همکاری بخش دولتی و خصوصی نقاط ضعف این بخش را برطرف کردیم.

معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: آیین نامه مربوط به لجستیک توسط شورای عالی ترابری بازنگری شد و مکان یابی مراکز لجستیک نیز از طریق مدل های مختلف تهیه شد.

تقی زاده با اشاره به انتصاب اولین مدیر کریدور شمال به جنوب گفت: به زودی مدیران کریدور ایران به قطر و کریدور جاده ابریشم انتخاب می شوند.

وی در پایان گفت: هم اکنون مدیرکریدور شمال به جنوب با بخش های خصوصی کشورهای مختلف و داخلی ارتباط برقرار کرده و خوشبختانه توانسته است اقدام های مهمی در این کریدور انجام دهد.

انتهای پیام/

انتصاب مدیر کریدور شمال به جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار