نگاهی به نتایج لیگ دسته اول بدمینتون کشور

تیم های دانشگاه یزد و صنایع فولاد اردکان موفق شدند به ترتیب در صدر گروه های الف و ب مسابقات دسته اول بدمینتون کشور قرار بگیرند.

نگاهی به نتایج لیگ دسته اول بدمینتون کشوربه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و سومین  دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون  مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس ) در گروه الف به میزبانی نماینده کردستان در شهرستان سنندج برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم دانشگاه یزد با پیروزی برابر حریفان خود در صدر گروه الف قرار گرفت .

 تیم دانشگاه یزد با کسب ۹ امتیاز در مکان نخست جدول دور برگشت قرار گرفت  و به ترتیب تیم های نماینده گیلان و گاز فارس با کسب ۷ و ۵ امتیاز  در مکانهای دوم و سوم جدول ایستادند.

همچنین این رقابت ها در گروه ب به میزبانی صنایع فولاد اردکان یزد در شهرستان یزد برگزار شد و در پایان ، تیم صنایع فولاد اردکان یزد با برتری برابر حریفان خود در صدر جدول این گروه قرار گرفت .

تیم صنایع فولاد اردکان یزد با کسب ۶ امیتاز در مکان نخست جدول این گروه ایستاد و تیم های نماینده خراسان شمالی و ذوب روی صبا ۲ با کسب ۴ و ۳ امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاههای کشور جام خلیج فارس با شرکت ۱۰ تیم در قالب دو گروه الف و ب به صورت ۲ مرحله مقدماتی و دو مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می شود .

انتهای پیام /

نگاهی به مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار