برگزاری جشنواره خوشنویسی بسیج در استان

رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید علی‌نقی  رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد  در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث برگزار می‌شود.

رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفت موضوع مختلف برای این جشنواره در نظر گرفته شده، افزود: آیات و روایات، سخنان امامان و معصومین دین و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله این موضوعات است.

وی بیان کرد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت و ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، بسیج، ایثار، شهادت، شهدای مدافع حرم، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های اجتماعی)، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم‌سازی جامعه، حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری از دیگر موضوعات این جشنواره است.

کرامت ابراز کرد: هنرمندان خوشنویسی می‌توانند آثار خود را تا 30 آبان 96 به آدرس دبیرخانه استانی واقع در یاسوج، گلستان 5، ساختمان اقشار، انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند.

رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از داوری، به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

جشنواره خوشنویسی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.