تداوم اسکان و پذیرایی از زائران تا بعد از اربعین در شوش

سرپرست فرمانداری شوش گفت: اسکان و پذیرایی از زائران تا بعد از اربعین در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی، سرپرست فرمانداری شوش با بیان اینکه با بسیج امکانات خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی شبانه روز در این شهرستان در جریان است بیان کرد: خدمت رسانی به زائران حسینی تا بعد از اربعین همچنان در این شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 350 موکب مردمی در سرتاسر مسیر عبور زائران اربعین در این شهرستان برپا شده و شبانه روز خدمت رسانی می کنند اظهار داشت: شهرستان شوش از جمله مسیرهای مهم و اصلی تردد زائران عتبات عالیات است.

غزی در ادامه اذعان کرد: با توجه به تردد تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی از مسیر جاده شوش و الوان به سمت بستان و چذابه از تمام ظرفیت های شوش برای خدمت رسانی به زائران استفاده شده است.

سرپرست فرمانداری شوش در ادامه افزود: در طول مسیر عبور زائران به سمت جاده طریق الحسین در مرز چذابه به فاصله هر یک کیلومتر یک موکب برپا شده است.

این مقام مسئول بر ضرورت تلاش مضاعف در جهت آماده‌سازی مسیرهای منتهی به مرز چذابه تاکید کرد و بیان داشت: مردم ولایت مدار و دوستداران اهل بیت(ع) در شهرستان شوش همچون سال‌های گذشته با مشارکت حداکثری در خدمت زائران کربلا هستند.

انتهای پیام/گ

اسکان و پذیرایی از زائران تا بعد از اربعین در شوش ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.