فرماندار سرعین؛

بزرگترین پروژه تفریحی و گردشگری در سرعین به بهره بردای می رسد

فرماندار شهرستان سرعین گفت:بزرگترین پروژه تفریحی و گردشگری استان اردبیل کمتر از دو ماه آینده در سرعین به بهره برداری خواهد رسید.

بزرگترین پروژه تفریحی و گردشگری در سرعین به بهره بردای می رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عاطف ناصری فرماندار سرعین در بازدید از پروژه تفریحی و گردشگری رویال پارک سرعین از افتتاح این مجموعه که به عنوان اولین مرکز آبدرمانی با کیفیت و استاندار جامعه آبدرمانی اروپا با هزینه بخش خصوصی با اعتبار 200 میلیارد ریال کمتر از دو ماه آینده خبر داد و افزود:این مجموعه که در زیر بنای ۸ هزار متر مربع ساخته شده توان اشتغال زایی بیش از 100 نفر را دارد که امیدواریم با افتتاح این مجموعه کم نظیر در کشور زمان ماندگاری گردشگران را بالا ببریم.

وی افزود: امکانات این مجموعه شامل هتل ۴ ستاره، مجموعه آبدرمانی بانوان و آقایان، سالن های ماساژ، آرایشگاه، غار نمک، غار آرامش، سالن های تراپی، دکتر ماهی، سالن های ورزشی، رستوران و چندین کافی شاپ می باشد، این مجموعه دارای ۱۳ استخر خصوصی و عمومی بوده و واحدهای اقامتی آن دارای جکوزی و استخر خصوصی با امکان اقامت می باشد. آب گرم معدنی پروژه از محل آبگرم گاومیش گلی تامین شده و عملیات انتقال آبگرم نیز به پایان رسیده است.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه با احداث پروژه های اینچنینی در سطح استان امکان جذب بیشتر و افزایش مدت ماندگاری مسافران و گردشگران استان فراهم خواهد شد، افزود: این مجموعه ظرفیت پذیرش همزمان هزار نفر را در بخش های آبدرمانی و توانایی و جذب سالانه ۳۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی را دارد.

ناصری تاکید کرد با توجه به وظیفه دولت در قبال حمایت از بخش خصوصی از سرمایه گذاران بخش خصوصی که می خواهند بازگشت سرمایه خوبی داشته باشند خواست تا با حضور در این شهرستان هم در زمینه اشتغال زایی گام های موثری بردارند و هم اینکه بتوانند در صنعت گردشگری نیز فعالیت های موثری داشته باشند و دولت نیز در این زمینه هر چه در توان خواهد داشت انجام خواهد داد.

وی همچنین از این مجموعه به عنوان یک محور توسعه در صنعت گردشگری در استان یاد کرد و افزود با توجه به ازدیاد مجموعه های مدرن آبدرمانی در شهرستان سرعین سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه آبدرمانی کیفیت خود را در سطح رویال پارک یا بالاتر از این مجموعه احداث نمایند .

حسینی سرمایه گذار مجموعه رویال پارک سرعین نیز هدف از ساخت این مجموعه را مشارکت در توسعه صنعت گردشگری در شهرستان سرعین عنوان کرد و افزود:اعتلای نام سرعین و صنعت گردشگری استان اردبیل از همه چیز مهم است و خاطر نشان شد که هر شخصی که بتواند برای اشتغال زایی و توسعه صنعت گردشگری گام بردارد سهم خود را برای پیشرفت ایران اسلامی برداشته است.

وی افزود: 22 مجموعه متفاوت در رویال پارک احداث گردیده و خدمات متفاوت شعار این مجموعه خواهد بود و هر خدمتی که بتواند زمینه شادی و درمانی برای مراجعه کنندگان به این مجموعه را فراهم سازد قطعا در این مجموعه فراهم خواهیم کرد.

شایان ذکر است این مجموعه با متد روز جهان طراحی شده و توان جذب مسافرین از کشورهای اروپایی را فراهم کرده و این مجموعه به عنوان اولین مجموعه برتر در حوزه گردشگری در شمالغرب کشور محسوب می گردد.

انتهای پیام/ح

افتتاح اولین آبدرمانی با استاندارد اروپایی در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار