کشف کالاهای میلیاردی قاچاق در فامنین

جانشين انتظامي استان از کشف چهار محموله قاچاق به ارزش تقريبي يک ميليارد و 199 ميليون ريال در فامنین خبر داد.

کشف کالاهای میلیاردی قاچاق در فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به گذر، جانشين انتظامی استان همدان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان فامنین اقدام به ايجاد تور ايست و بازرسی در محورهای مواصلاتی کردند.

وی افزود: ماموران در پی اجرای این طرح ، يک کاميون تانکردار  حامل سوخت قاچاق را توقيف و در بازرسی از آن مقدار 26 هزار ليتر نفت سفيد به ارزش تقريبی 39 میلیون ريال کشف کردند.

 این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا ماموران دو خودرو کاميون حامل دام را  توقيف و در بازرسی از آن تعداد 196راس احشام قاچاق به ارزش تقريبی 980 ميليون ريال کشف کردند.

 سرهنگ به گذر در ادامه از توقيف يک خودروی کاميون در شهرستان فامنين خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودرو موصوف 190حلب پنير 20 کيلوگرمی قاچاق به ارزش تقريبی 180 ميليون ريال کشف و راننده خودرو دستگير شد.

 جانشين انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به اينکه چهار متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت انجام مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ش

کالاهای میلیاردی قاچاق در فامنین کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.