از سوی رئیس‌جمهور؛

قانون موافقتنامه میان ایران و جمهوری آذربایجان درباره کاهش پیامدهای شرایط اضطراری ابلاغ شد

رئیس جمهور قانون موافقتنامه بین ایران و جمهوری آذربایجان درباره همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری را به وزارت کشور ابلاغ کرد.

قانون موافقتنامه میان ایران و جمهوری آذربایجان درباره کاهش پیامدهای شرایط اضطراری ابلاغ شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری را به وزارت کشور ابلاغ کرد.

در ابلاغیه رئیس جمهوری آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری» که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ دوازدهم مهرماه یکهزار و سیصد و نود و شش مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۶/۷/۲۶ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۳۰۳/۶۳۰۴۴ مورخ ۱۳۹۶/۸/۱ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

با توجه به اصل یکصد و بیست و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اجرای مفاد موافقتنامه منوط به انجام تشریفات مندرج در ماده (۲۱) موافقتنامه می‌باشد.

در ماده‌واحده آمده است: موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری مشتمل بر یک مقدمه و بیست و یک ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار