مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ؛

آتش سوزی خودرو در سمنان

آتش سوزي خودرو پژو 405 در مسکن مهرسمنان، نیمه شب گذشته توسط آتش نشانان 3 ایستگاه سازمان آتش نشانی مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: با تماس شهروندان به سامانه 125 در ساعت 2:25 دقیقه نیمه شب گذشته مبنی بر آتش سوزی خودرو در پارکینگ منزل مسکونی ، ستاد فرماندهی بی درنگ ایستگاه شماره 5 سازمان آتش نشانی سمنان را به همراه یک خودرو و 4 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام کرد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد : نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه وبررسی شرایط موجود و پیشروی آتش به سمت واحدهای مسکونی و طبقات بالاتر، درخواست نیروی کمکی کرده که در ادامه ایستگاههای شماره 1و2 نیز به همراه 2 دستگاه خودرو و 6 نفر آتش نشان همزمان به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود : نیروهای آتش نشان سریعا به دو تیم عملیاتی تقسیم شده و گروه اول با قطع جریان برق و گازساختمان به کمک ساکنین گرفتار در دود در طبقات بالائی شتافتند و آنها را به جای امن انتقال دادند و گروه دوم نیز مشغول خاموش کردن حریق و جلوگیری از سرایت آن به دیگر خودروها و واحدهای مسکونی شدند.

 

اسمعیل پور اظهار داشت : این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته ولی خسارات مالی زیادی برجای گذاشته است و متاسفانه 1 نفر از آتش نشانان به علت دودزدگی در این حادثه به مراکز درمانی انتقال داده شد که بعد از مداوا مرخص شدند.


انتهای پیام / ذ


آتش سوزی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار