برانکو: طاهری به تنهایی مشکلات حل می کرد/ بیرانوند مجبور باشد باید به سربازی برود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظری در مورد استعفای طاهری ندارم اما او به تنهایی مشکلات را حل می کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی دوستانه با شهرداری ورامین اظهار کرد: امروز صبح تمرین کردیم و اکنون هم بازی کردیم. به هر حال از انجام این بازی دوستانه راضی هستیم چراکه بازی کردن بهترین تمرین است. همه عوامل و فاکتورهای تمرین در بازی است. بازیکنان خوب دویدند و حریف تدارکاتی هم خوب بازی کرد.

او درباره استعفای طاهری بیان کرد: من امروز از طریق رسانه ها شنیدم که طاهری استعفا داده است اما از باشگاه خبر رسمی در مورد این موضوع دریافت نکردم. به هر حال در مورد تغییرات مدیریت و استعفای طاهری نمی توانم نظر بدهم. طاهری خیلی گرفتار  و مشغله کاری اش زیاد بود. او به تنهایی تلاش می کرد تا مشکلات را حل کند. 

برانکو درباره اینکه با طاهری در مورد استعفایش صحبت کردید یا نه! تصریح کرد: من امروز آمدم و نتوانستم با طاهری صحبت کنم. بعد از بازی با سایپا آخرین تماس را با طاهری داشتم و بعد او به کربلا رفت و من هم در کرواسی بودم. 

همراه با طاهری نتایج خوبی در لیگ گرفتیم 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه با جدایی طاهری بحث تمدید قراردادش با پرسپولیس منتفی می شود؟ بیان کرد: من این چنین فکر نمی کنم. من باید ببینم چه چیزی برای باشگاه بهتر است. واقعیت این است که من و طاهری سه سال با هم بودیم و در این مدت نتایج خوبی گرفتیم. باشگاه پیشرفت داشته است و همکاری خوبی با هم داشتیم. با اینکه می دانستم باشگاه مشکلات دارد اما در کنار طاهری بودم. 

بیرانوند گفت از پرسپولیس نمی رود 

برانکو درباره اینکه چرا به رادوشوویچ بیشتر بازی نداده تا بیرانوند احساس امنیت نکند، بیان کرد: چه کسی گفته بیرانوند مطمئن به بازی کردن در پرسپولیس است؟ من با بیرانوند صحبت کردم و او گفت که از پرسپولیس نمی رود. البته از اردوی تیم ملی بازگشت با او صحبت می کنم . اگر بیرانوند مجبور به سربازی رفتن است باید برود. 

او ادامه داد: بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و حداکثر تا آنجا که بتوانیم از او استفاده می کنیم. هیچ بازیکنی مهمتر از باشگاه نیست و اگر بیرانوند بخواهد به سربازی برود، مشکلی نیست. اگر بیرانوند به سربازی برود سکو پایین می آید؟

برانکو در پایان درباره اینکه سفرش به کرواسی ارتباطی با همکاری اش با تیم ملی این کشور داشت، خاطر نشان کرد: نه برای گذراندن تعطیلات به کرواسی رفته بودم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار