دستگیری 6 نفر متهم تحت تعقیب در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 24 ساعت گذشته و دستگیری 6 نفر متهم تحت تعقیب در جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی مراجعات و گزارشات متعدد مردمی و نارضایتی عمومی از جولان خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی با غلظت بالا و انجام حرکات نمایشی در سطح شهر جیرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : با دستور صریح دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت برای برخورد با این دسته از خودروها که مصداق بارز اخلال در نظم عمومی مطابق ماده 618 قانون مجازات اسلامی است، طرح ارتقاء نظم و امنیت عمومی طی 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ ملائی تصریح کرد: با همت مضاعف و تلاش دلسوزانه رؤسا، فرماندهان و کارکنان کلانتری های چهارگانه شهر جیرفت، یگان امداد، پلیس راهور،پاسگاه های دلفارد و علی آباد عمران در اجرای این طرح نتایج قابل توجهی حاصل شد.

ملائی افزود: در این راستا 13 دستگاه خودرو شیشه دودی و دارای پلاک مخدوش توقیف و به پارکینگ منتقل شد و شیشه دودی 84 دستگاه خودرو در محل امحاء شد، همچنین پنج دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی همچنین از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش و متهمین تحت تعقیب مقام قضایی نیز خبر داد.

سرهنگ ملائی تصریح کرد: البته پلیس شرایط مردم برای داشتن شیشه دودی بعلت گرمای هوا را درک می کند و به همین منظور شیشه دودی تا حدی که داخل خودرو از فاصله 3 متری به راحتی توسط افسر پلیس قابل دید باشد را مجاز دانسته اما شیشه دودی غیر از این حالت و با غلظت بالا خلاف قانون است و با فرد متخلف برخورد می شود چرا که بسیاری از اعمال مجرمانه و جرائم خشن از جمله گروگانگیری با استفاده از خودروهای با شیشه دودی غیرمجاز انجام می شود و هدف پلیس حفظ امنیت و آرامش شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: مال،جان و ناموس مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی که بخواهد با اعمال مجرمانه به مال، جان و ناموس مردم تعرض کند لحظه ای در امان نخواهد بود.
انتهای پیام/ی

اجرای موفق طرح امنیت اجتماعی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار