رئیس پلیس فتای استان سمنان:

خواستگار مزاحم اینترنتی در شاهرود دستگیر شد

فردی که در شبکه های پیام رسان اجتماعی برای دختر مورد علاقه اش مزاحمت ایجاد می کرد ، با تلاش پلیس فتای استان سمنان دستگیر شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان با اعلام این خبر گفت : شکایت از این فرد مزاحم از دادسرای شهرستان شاهرود به پلیس فتا ارجاع و پس از تحقیقات مشخص شد مزاحم اینترنتی خواستگار قدیمی شاکی است .


وی افزود : با رد زنی های اینترنتی متهم که در شبکه های اجتماعی با ارسال تصاویر و پیام های تهدید آمیز برای دختر مورد علاقه اش مزاحمت ایجاد می کرد ، محل اختفای وی در خارج از حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود مشخص شد .


رئیس پلیس فتا استان سمنان ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی ، متهم دستگیر شد و با اینکه ابتدا منکر مزاحمت اینترنتی برای شاکی بود ولی وقتی با مستندات پلیس فتا مواجه شد اعتراف کرد به قصد انتقام جویی از پاسخ منفی خواستگاری این اقدام را مرتکب شده است .


کاربران فضای مجازی می توانند در صورت دریافت پیام‌های تهدیدآمیز یا مشکوک بدون برقراری ارتباط با فرستنده پیام، ضمن مستندسازی از پیام‌های دریافتی، مراتب را به پلیس فتا محل سکونت گزارش کنند و یا از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اطلاع دهند .


انتهای پیام / ه


خواستگار مزاحم به دام پلیس شاهرود افتاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار