بازگشت بیش از 63 هزار زائر اربعین از مرز چذابه

مدیر پایانه مرزی چذابه خوزستان از بازگشت بیش از 63 هزار نفر زائر اربعین به کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان نونژاد، مدیر پایانه مرزی چذابه خوزستان بیان کرد: تاکنون از 347 هزار زائری که از مرز چذابه به مقصد عبور کرده اند، بیش از 63 هزار نفر به کشور بازگشته اند.

وی اذعان داشت: تاکنون بیش از 63 هزار زائر از مرز چذابه به کشور بازگشته اند که 15 هزار نفر آن مربوط به روز یکشنبه بوده و 26 هزار نفر نیز در این روز وارد کشور شده اند.

نونژاد تصریح کرد: تنها 3 روز به اربعین حسینی باقی مانده، اما همچنان شاهد تردد روان و خوبی در این پایانه مرزی هستیم.

مدیر پایانه مرزی چذابه افزود: در مجموع تعداد زائران اربعین حسینی که از مرز چذابه عبور کرده اند به نسبت مدت مشابه سال گذشته کم تر بوده، اما تردد زوار همچنان ادامه دارد و ممکن است بر تعداد این آمار در روزهای آینده افزوده شود.

وی در ادامه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری زائرانی که به کشور باز می گردند را تا پارکینگ 13 هکتاری جابجا می کند و از آن مسیر زائران توسط اتوبوس های بین شهری به شهرهای مختلف کشور منتقل می شوند.

احسان نونژاد اظهار داشت: بیش از 2 هزار اتوبوس بین شهری در ایام اربعین حسینی از مرز چذابه به زائران خدمت رسانی می کنند که این خدمات باعث کاهش ترافیک در این پایانه مرزی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: استقرار گیت موتوری و شرکت های مسافربری جهت صدور صورت وضعیت و نصب دوربین های پلاک خوان در ورودی و خروجی پارکینگ، استقرار 56 چشمه سرویس بهداشتی توسط شهرداری تهران در محل پارکینگ از جمله خدماتی است که در این پایانه مرزی به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/گ

بیش از 63 هزار زائر اربعین از مرز چذابه به وطن بازگشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.