رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد:

برای بازگشت زائران اربعین ۵۰ دستگاه اتوبوس آماده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان بروجرد آماده بازگشت زائران اربعین بوده و برگشت زائران از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد بهاروند، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: تا کنون ۲ هزار و ۷۲۴ نفر از بروجرد با ۴۰ دستگاه اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل از بروجرد به مرز مهران اعزام شده اند.

 وی اضافه کرد: با توجه به این که بازگشت زائران از شب گذشته آغاز شده ۵۰ دستگاه اتوبوس در این مسیر زائران را جابجا می‌کنند.

 بهاروند گفت: بسیاری از زائران اربعین با خودرو‌های شخصی تا مرز مهران رفته اند، اما برای زائرانی که وسیله نقلیه ندارند تدابیری اندیشیده شده تا به راحتی بتوانند به شهر خود برگردند.

 به گفته وی روزانه حدود ۴۰۰ مسافر از شهرستان بروجرد برای اربعین جابجا می‌شوند و بسیاری از اتوبوس‌های ناوگان برای خدمت به زائران در این مسیر در نظر گرفته شده اند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: بازگشت زائران از مراسم اربعین از شب گذشته آغاز شده و اتوبوس‌هایی از بروجرد برای بازگشت زائران اعزام شده است.

 وی بیان کرد: قیمت جابجایی مسافران اربعین از بروجرد به مهران و بالعکس ۵۵ هزار تومان است و جابجایی زائران تا پایان مراسم اربعین ادامه دارد.

انتهای پیام/د

۵۰ دستگاه اتوبوس آماده بازگشت زائران اربعین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.