فلاحت زاده: قرعه کشی جام حذفی در هر مرحله جذاب است/ کدورت جزئی با دایی دارم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: قرعه کشی جام حذفی در هر مرحله باعث جذابیت این رقابت‌ها شده است.

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرعه کشی جام حذفی اظهار کرد: قرعه سختی نصیب تیم ما شد چرا که تیم خونه به خونه بابل از شرایط میزبانی برخوردار است. نکونام مربی جوان هدایت این تیم بابلی را برعهده دارد. 

او ادامه داد: قشنگی جام حذفی این است که از قبل قابل پیش بینی نیست و قرعه کشی در هر مرحله جذابیت این رقابت ها بالا برده است. 

فلاحت زاده درباره آسیب دیدگی 6، 7 بازیکن گسترش فولاد بیان کرد: متاسفانه تیم ما در ابتدای فصل بدنسازی خوبی نداشت و تغییرات زیادی در این تیم ما رخ داد. 

اگر مصدومیت فخرالدینی خوب نشود این بازیکن را کنار می گذاریم 

مربی گسترش فولاد درباره جدایی میلاد فخرالدینی تصریح کرد: فرخ الدینی تا شروع نیم فصل دوم باید میزان آمادگی خود را معلوم کند و اگر آماده نباشد از تیم کنار می رود و بازیکن دیگری جایگزینش می شود. 

صحبتی برای جذب جباری نشده است 

فلاحت زاده درباره احتمال جذب جباری بیان کرد: صحبتی برای جذب جباری نشده است. جباری توانمند است اما تاکنون مذاکره ای با او نشده است. 

مربی گسترش فولاد درباره اینکه بعد از بیست سال هنوز با دایی آشتی نکرده است، بیان کرد: کدورت جزیی با دایی دارم و هنوز هم این کدورت برطرف نشده است. 

او درباره غیبت فیروز کریمی در مراسم قرعه کشی جام حذفی تصریح کرد: کریمی عمل جراحی پا داشت و در نهایت نتوانست در این مراسم شرکت کند. یک ماه و نیم است که زانویش درد می کند و فرقی میان من و کریمی وجود ندارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار