ناوگان حمل‌و‌نقل لرستان؛

انتقال بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل لرستان به مهران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از انتقال ۷ هزار و ۱۳۰ زائر اربعین حسینی از طریق ناوگان استان به مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی ملکی صادقی معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: این تعداد زائر از پنجم تا ۱۴ آبان ماه در قالب ۱۸۶ سفر اعزام شده‌اند.

وی افزود: بنا به اعلام سازمان‌های ذی‌ربط پیش‌بینی می‌شود اوج تقاضا برای حمل و نقل عمومی همزمان با ۱۷ آبان ماه و بازگشت زائران آغاز گردد که در این راستا ناوگان اتوبوس‌رانی استان با تمام ظرفیت ۲۴۳ دستگاه اتوبوسی که در اختیار دارد و با آمادگی کامل در خدمت زوار اربعین حسینی خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: تاکنون اقلام مورد نیاز موکب‌های مردمی کشورمان در نجف اشرف و کربلای معلی با ۳۲ دستگاه از ناوگان حمل بار استان ارسال شده و با توجه به نزدیک شدن ایام اوج تقاضای سفر و بازگشت زائران از مرز‌های چهارگانه و افزایش تقاضا برای تامین اقلام مورد نیاز آنان در مرز مهران، ناوگان حمل بار استان برای انتقال این اقلام به صورت رایگان آمادگی کامل دارد.

ملکی صادقی اظهار داشت: همزمان با آغاز سفر‌های اربعین حسینی، ۶ دستگاه جرثقیل یدک کش و تعدادی مکانیک سیار برای امدادرسانی به ایلام اعزام شده که خدمات خود را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار زائران قرار می‌دهند و تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اند.

انتهای پیام/م

بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل لرستان به مهران منتقل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.