پنتاگون: آمریکا و عربستان برای پایان دادن به «نفوذ ایران در خاورمیانه» تلاش می‌کنند

وزارت دفاع آمریکا با حمایت از بیانیه ضدایرانی عربستان گفت واشنگتن با ریاض برای پایان دادن به آنچه مداخله تهران در خاورمیانه خوانده شده، تلاش می‌کند.

پنتاگون: آمریکا و عربستان برای پایان دادن به «نفوذ ایران در خاورمیانه» تلاش می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، پنتاگون از بیانیه عربستان درباره آنچه مداخله ایران در یمن و برنامه‌های تهران در تجهیز جنبش انصارالله به موشک خوانده شده است، استقبال کرد.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: آمریکا و عربستان برای پایان دادن به «نفوذ ایران در خاورمیانه» و مبارزه با تندرو‌ها تلاش می‌کنند. آمریکا روابط قدرتمند دفاعی خود را با عربستان حفظ خواهد کرد.

شایان ذکر است روز گذشته ائتلاف نظامی متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان صبح با انتشار بیانیه‌ای ایران را به عنوان عامل اصلی حمله موشکی به فرودگاه ریاض معرفی کرد و هشدار داد در صورت تکرار، آن را به عنوان «یک اقدام جنگی» در نظر خواهد گرفت.

این در حالیست که پیشتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنانی بی‌اساس، مسئولیت اقدام نیروهای یمنی در شلیک موشک به سمت عربستان را متوجه ایران دانست.

 

انتهای پیام/

حمایت پنتاگون از بیانیه ضدایرانی عربستان سعودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
ای آل سعود
اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از هم پیمانانتان تقاضای کمک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
خدا نکشه شما روخخخخ
آخرین اخبار