سلیمی خبر داد:

برگزاری سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد/فعالیت ۴ هزار متخصص بیهوشی در کشور

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران از برگزاری سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد، ۱۵ تا ۱۷ آذرماه سال‌جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا سلیمی رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران در آستانه برگزاری سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد اظهارکرد: این کنگره امسال نسبت به دوره‌های گذشته از لحاظ محتوا، تعداد مخاطبین شرکت کننده، ارائه مطالب جدید، برگزاری کارگاه و  از کنگره‌های بزرگ در سطح خود به شمار رفته و برگزاری آن نتایج موثر و مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

سلیمی گفت: برای همکاران پیراپزشک نیز در این کنگره برنامه‌ای را به صورت مجزا خواهیم داشت تا هم بار علمی برنامه افزایش یابد و هم نشانی برای توجه ما به همکاران عزیز در این حوزه داشته باشد.

رئیس سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد عنوان کرد: متخصصان مختلف در این کنگره حضور داشته و علاوه بر متخصصان رشته بیهوشی، متخصصان داخلی، جراحان و پزشکان عمومی نیز در کنگره شرکت خواهند کرد و از مطالب ارائه شده در این کنگره بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد، ۱۵ تا ۱۷ آذرماه سال‌جاری برگزار می شود، اضافه کرد: بیهوشی، مراقبت ویژه درد، مباحث مهمی همچون طب انتقال خون، پارکیلینیک، استفاده از دستاوردهای جدید پزشکی دنیا و اکمو در سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و بررسی درد مورد توجه قرار گرفته و توسط اساتید مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

سلیمی با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار متخصص بیهوشی در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: در سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد ۱۵۰۰ مهمان از ایران و برخی کشورهای خارجی حضور خواهند داشت.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران تصریح کرد: در کنار رشد اموزش مجازی و برنامه‌های غیرحضوری تلاش می‌کنیم با برگزاری سالانه یکبار کنگره‌های بزرگ در جهت بروزرسانی همکاران محترم گام برداریم و شرایط را برای ارتباط مستقیم متخصصان این رشته فراهم سازیم.

وی خاطرنشان ساخت: ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی نیز از دیگر اهداف برگزاری این کنگره‌ها است و انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران به این مسئله توجه داشته است. همچنین انجمن به این موضوع واقف بوده که علاوه بر مسلح کردن متخصصان به علم و دانش، توجه به اخلاق پزشکی از دیگر راهکارهایی است که سبب رشد هر رشته‌ای می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر جایگاه رشته بیهوشی رشد بسزایی داشته است، افزود: در انجمن بیهوشی خود را موظف می‌دانیم که بهترین برنامه‌ها را برای متخصصان بیهوشی داشته باشیم و برنامه‌های انجام شده نیز در همین راستا است.

سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد ۱۵ تا ۱۷ آذرماه سال‌جاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با حضور اساتید و صاحبنظران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.congress.iranesthesia.org مراجعه و یا با شماره 66577996 تماس حاصل فرمایند .

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیهوشی ، درد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار