توفان حسن روشن دامن مدیران عامل استقلال را گرفت/مراجع قضایی دعوای استقلال را بررسی می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به شکایت افتخاری و حضور در دادگاه گفت: من از کسی ترسی ندارم، شکایت کار آدم‌های ضعیف است.

پاسخ تند روشن به شکایت افتخاریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روشن درباره شکایت افتخاری گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم، اما روز گذشته اخطاری به دست من رسیده که به عنوان نشر اکاذیب باید به دادگاه رسانه مراجعه کنم.

او ادامه داد: نمی دانم جریان شکایت به طور کلی چه خواهد بود، اما قرار است روز شنبه به دادگاه بروم تا از موضوع اطلاع پیدا کنم.

کلمه" تعطیل است" که شکایت ندارد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: مواردی که درباره افتخاری اعلام کردم این بود که او تعطیل است که اصلا این تعطیل خواهد بود جای شکایت ندارد! در یک مورد دیگر گفتم او مثل اختاپوس روی استقلال افتاده و نمی‌خواهد تکان بخورد که شاید این مساله به او برخورده است.

روشن در ادامه گفت: من از طرف هواداران استقلال حرف‌هایی را زده ام. البته در قدیم‌ها رسم بود همیشه وقتی مرد‌ها کتک هم می‌خوردند شکایت نمی‌کردند، اما این دوره فرق کرده است. ما به قوانین مملکت احترام می‌گذاریم و اصولا من حرف مردم را انتقال می‌دهم.

از چیزی ترس ندارم 

پیشکسوت تیم استقلال افزود: از هیچ چیز ترسی ندارم و جواب گو خواهم بود.

اعلام کرده بودم که با افتخاری کار نمی‌کنم

او درباره حضورش در کمیته فنی استقلال و اینکه اعلام کرده باید برای این کمیته حقوق در نظر گرفته شود گفت: اگر من هم مرد نبودم قطعا از آن‌ها شکایت می‌کردم، چون اصلا همه چیز به من می‌چسبد جزء اینکه من بخواهم اعلام کنم که به من پول بدهید. قراب به حالت التماس  به من گفت که هیئت مدیره خواسته که کمیته فنی درست شود. در این میان حتی من اعلام کرده بودم که با افتخاری کار نمی‌کنم. وقتی به کمیته فنی رفتم اعلام کردم که با تمامی اعضای حاضر باید قرارداد ۳ ساله منعقد شود و اصلا صحبتی از پول نبوده و قرارداد ۳ ساله با حکم فرق می‌کند. به خاطر ثبات کمیته فنی خواستم که قرارداد ۳ ساله بسته شود و اصلا بحث مادیات نبوده است.

شکایت برای انسان‌های ضعیف است

روشن افزود: افتخاری، چون متوجه فوتبال و حقیقت آن نیست این حرف را مطرح کرده است. البته من هم اگر بودم شکایت می‌کردم، اما شکایت برای انسان‌های ضعیف است.

زمان فتح اله زاده آن همه افتضاحات را رو کردم

پیشکسوت تیم استقلال در مورد اینکه مطرح شده وقتی او در مجموعه حضور دارد انتقاد نمی‌کند و هنگامی که از باشگاه دور است شروع به انتقاد کردن می‌کند گفت: نه این موضوع درست نیست. وقتی قریب در راس کار بود چرا من صحبتی نمی‌کردم؟ انسان خوب باید خوبش را گفت. زمان مدیریت فتح اله زاده حکم ریاست کمیته فنی را گرفتم و یک هفته بعد مسائل را رو کردم؛ بنابراین آن موقع رئیس کمیته هم بودم که آن مسائل را رو کردم پس اینکه گفته می‌شود من پست نداشته باشم انتقاد می‌کنم درست نیست.

استقلال مریضی است که به دکتر نیاز دارد

روشن بیان کرد: بین هیئت مدیره و مدیرعامل اصلا تفاهمی وجود ندارد و استقلال همانند مریضی است که نمی‌خواهند او را دکتر ببرند تا درمان شود و هر فردی هر چی به دستش می‌رسد به او می‌دهد. باید یک دکتر خوب برای استقلال پیدا شود تا مریضی را از او بگیرد و آن را به حالت اول برگرداند. در نهایت ببینید باز هم حرف می‌زنم یا خیر؟

مک درموت با سفارش کی روش به استقلال آمد

پیشکسوت استقلال درباره حضور شفر افزود: خیلی زود است که بگوییم شفر خوب است یا نه. شفر ۱۷-۱۸ سال پیش در امارات در تیم الاهلی بود که من هم در همان باشگاه بودم. البته با او هیچ برخوردی نداشتم. اما یک بازی را که می‌برد می‌خواستند نگهش دارند و زمانی که یک بازی را می‌باخت در نظر داشتند او را بیرون کنند. شفر جسارتی از خودش داشت که با توجه به این مساله هر انسانی وقتی پا به سن می‌گذارد بعضی از جسارت‌ها را از دست می‌دهد. امیدوارم در اینجا این کار را نکرده باشد. به نظر من استقلال با مربی جدید یا غیر جدید شوکی بهش وارد می‌شد و باید مسائل فنی، مالی، اداری و مدیریتی را یکی کنند تا بتوانند استقلال را از شکل اول خارج کنند. اکنون هم بهانه‌هایی شفر تنها بر این است که مک درموت کار نکرده و او را بیرون کنیم. اصلا مک درموت چگونه به استقلال آمد؟ با سفارش کی روش آمده است؟

او در مورد اینکه آیا در نشست کمیته فنی در مورد شفر صحبتی شده بود یا خیر گفت: اصلا صحبتی در مورد مربی نشد و من هم همانجا اعلام کردم که قرارداد منعقد شود تا در صورت تغییر مدیرعامل حکمی از بین نرود می‌مانم و این مساله را به خاطر اعضای کمیته فنی اعلام کردم تا آن‌ها هم بتوانند به خوبی تصمیم گیری کنند. من هم به قراب اعلام کردم در صورتی که هیئت مدیره این مساله را تایید کرد من به کارم ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
استقلال عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
استقلال تیم محبوووووووووووووووووب ما هواداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
دشمن اول وآخر استقلال خودتی
آخرین اخبار