ایجاد اشتغال موقت در سیستان و بلوچستان از تلاش های خوب دولت است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت در شرایط فعلی تلاش خوبی در زمینه ایجاد اشتغال موقت در استان انجام داده که نتیجه این اشتغالها در آینده به اشتغال مستمر و پایدار تبدیل خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشیدنژاد در تعریف اشتغال موقت گفت: فعالیت نیروهای ساده در کارگاهها و پروژه های مختلف از جمله توسعه بندر چابهار، ساخت راه آهن، گازکشی به سطح استان و انتقال آب با لوله به 46 هزار هکتار از زمین های دشت سیستان بخشی از اشتغال موقت است.


وی ادامه داد: در این پروژه ها به طور عمده از نیروهای ساده برای پیشبرد کار استفاده می شود به عنوان مثال سه هزار نفر در منطقه سیستان در اجرای طرح انتقال آب با لوله مشغول به کار هستند.


وی گفت: اشتغال مستمر، نیازمند به نتیجه رسیدن این پروژه ها و تشویق سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای فعالیت اقتصادی در زمینه طرح هایی که مطالعات آن جواب مثبت داده و پروژه های در دست اقدام است.


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به انتقال گاز به استان و تامین سوخت ارزان بخش عمده ای از واحدهای تولیدی، علاقه به سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنایع پتروشیمی بیشتر می شود.

انتهای پیام/گ

 

اشتغال موقت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار