جوش و خروش و حماسه بین زائران اربعین

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان: جوش و خروش و حماسه بین مردم است و آثار آنچه امروز می‌بینیم نیز در آینده متجلی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان اظهار کرد: به دلیل تجاربی که از گذشته داشتیم، اثرگذاری مراسم اربعین در آینده بسیار امیدوارکننده خواهد بود.

وی افزود: اثرگذاری قیام امام حسین (ع) در شور و حال عاشقان حسینی به وضوح مشاهده می شود و هر سال شاهد گسترش این شور حسینی هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: شور و نشاط زائران اربعین، مسئولیت مدیران در ارائه خدمات بهتر به زائران و فراهم کردن زیرساخت های موجود در مرزها بیشتر می کند.

شفیعی در ارتباط با پیام حرکت اربعین بیان داشت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم دنیا پی به حقانیت اسلام و مذهب شیعه می برند و متوجه می شوند ارادتی که شیعیان به اهل بیت دارند انشاالله در دنیا و آخرت مؤثر خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: مراسم اربعین حسینی همه ساله با شکوه بیشتری برگزار و به تعداد زائران اضافه می شود، این شور مسئولیت تمامی مسئولان را در حوزه ارائه خدمات بهتر به زائران و فراهم کردن زیرساخت های موجود در مرزها بیشتر می کند.

انتهای پیام/م

شور زائران اربعین مسئولیت مدیران برای خدمات رسانی را بیشتر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار