توزیع بسته‌های بهداشتی از سوی ناجا بین زائران

فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه از توزیع بسته‌های بهداشتی بین زائران اربعین در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ جهانگیر امیری ،فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه گفت: روزانه به صورت تقریبی ۲۷۵ نفر را به صورت سرپایی ویزیت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از اول آبان ماه سال جاری کار خود را شروع و تا ۲۸ این ماه نیز ادامه می دهیم، افزود: تزریقات روزانه برای ۴۵ نفر و همچنین پانسمان برای ۱۷ نفر انجام می شود.

فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه تصریح کرد: تاکنون برای یک هزار و ۴۰۰ نفر علائم حیاتی را کنترل و همچنین واکسیناسیون آنفولانزا کلیه پرسنل حاضر در پایانه مرزی نیز انجام دادیم.

سرهنگ امیری بیان داشت: توزیع کیف و بسته های بهداشتی شامل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان، دستمال کاغذی، اسپری ضدعفونی کننده دست، پماد آ.د، ماسک و دستکش نیز بین زائران انجام شده است.

وی خبر داد: تاکنون3 هزار ماسک و دو هزار و ۵۰۰ عدد لوسیون دورکننده حشرات هم بین زائرانی که در مرز چذابه تردد داشته اند، توزیع کردیم.

فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه در پایان با اشاره به تأثیرگذاری بسیار حرکت اربعین در معرفی اسلام و شیعه به دنیا یادآور شد: خدمات رسانی به زائران حسینی باعث افتخار است، بنابراین تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در بخش های مختلف به زائران خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/م

تلاش برای خدمات رسانی به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.