درازهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی وضعیت شهرستان‌های نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان در جلسه مشترک با معاون وزیر کشور

مردم سراوان و مهرستان گفت: مشکلات شهرستان‌های نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان در جلسه مشترک با معاون وزیر کشور بررسی شد.

خالقیمحمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان و مهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری جلسه شهرداران و شوراهای حوزه‌های انتخابیه خود با افشانی معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ظهر امروز در وزارت کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه وضعیت سه شهرستان نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان با بروز تصادفات جاده‌ای یا اتفاقات امنیتی و تروریستی تحت تأثیر قرار می‌گیرد، افزود: در نشست با افشانی نتوانستیم بیشتر از حد درباره این موضوع صحبتی کنیم زیرا در حوزه معاون عمرانی وزیر کشور نبود.

درازهی تصریح کرد: در این جلسه شهرداران و دهیاران حوزه انتخابیه بنده درباره مشکلات حوزه شهرداری، قیر رایگان، معابر، ماشین‌های آتش‌نشانی برای مزارع کشاورزی و درخت‌های خرما، خدمات و خودرو‌های مورد نیاز مسائلی را مطرح کردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: قرار بود طرح‌های درآمدزایی هم برای این حوزه‌ها از سوی ما پیشنهاد شود که افشانی نظر مساعد و مثبتی هم درباره درآمدزایی شهرداری‌ها در این منطقه داشت.

نماینده مردم سراوان و مهرستان با اشاره به اینکه قرار شد برخی اقدامات کلی و عمومی در بودجه سال ۹۷ تعریف شود تا تدابیر لازم اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: مدیران و معاونان وزارتخانه هم بر این موضوع تأکید کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار