نایب قهرمان المپیک تا پایان هفته به کشور باز می گردد

احسان حدادی در نظر دارد سه شنبه هفته‌ آینده برای ارائه برنامه هایش تا بازی های جاکارتا به دیدار کیهانی برود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احسان حدادی هم که به دنبال انتخاب مربی خارجی است نزدیک به 20 روزی می شود در آمریکا به سر می‌برد طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است تا پایان هفته جاری به کشور باز گردد.

همچنین مک ویلکینز آمریکایی که دارای چندین مدال المپیک است 10روز پیش مذاکراتی را در رستورانی در تگزاس با حدادی انجام داد تا در صورت به توافق رسیدن طرفین او هدایت نایب قهرمان المپیک را بر عهده بگیرد.این مربی در جلسه ای که با حدادی برگزار کرد از او فرصتی خواست تا بعد از بررسی همه جوانب پاسخ نهایی را به پرتابگر کشورمان اعلام کند و قرار است این مربی تا 48ساعت آینده تکلیف حدادی را مشخص کند.

البته جدا از جذب مربی حدادی این روزها در آمریکا به شدت پیگیر تمریناتش است تا برای مسابقات پیش رو از‌ آمادگی مطلوب دور نشود.

نشست حدادی با رئیس فدراسیون دو و میدانی برگزار می شود

حدادی بعد از بازگشت به کشور قرار است سه شنبه هفته‌ آینده به همراه مربی اش جسین توکلی به دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی برود تا برنامه های تمرینی خود را تا پیش از شروع بازی های‌آسیایی جاکارتا در اختیار کیهانی قرار دهد تا در صورت تائید این برنامه ها از سوی مسئولان فدراسیون او کارش را به سرعت برای سال آینده که چند مسابقه برگزار می شود، شروع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار