آل‌اسحاق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نهایی شدن تغییرات در جمنا تا اوایل زمستان/شورای مشورتی هدایت جبهه مردمی را برعهده دارد

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: احتمال می‌دهم تا اواخر فصل پاییز و یا اوایل زمستان تغییرات در جمنا به نتیجه نهایی برسد.

یحیی آل اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج  تغییرات در تشکل متبوعش، اظهار کرد:  رایزنی‌ها در مورد آسیب شناسی عملکرد جبهه مردمی ادامه دارد در این زمینه جلسات مختلفی هم  با دفاتر استان‌ها برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جبهه مردمی نیروهای انقلاب  برآوردهایی را در مورد  وضعیت خود انجام داده تا در نتیجه آن رویکردهایش را متناسب با نیاز کشور کند.

آل‌اسحاق اضافه کرد: چندی پیش سمینار استانی  جمنا برگزار شد و در آن دیدگاه‌ها و راه حل‌های مختلف مطرح شد، احتمال می‌دهم که تا اواخر فصل پاییز و یا اوایل زمستان تغییرات در این جبهه به نتیجه نهایی برسد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره دستور کار شورای مشورتی تشکل متبوعش، اضافه کرد: شورای مشورتی مجموعه نخبگان، فرهیختگان و رجال صاحب نظر را شامل می‌شود که هدایت، نظارت، پشتیبانی و جهت دهی جمنا را بر عهده دارد.

وی گفت: اعضای این شورا دائما شرایط کشور و جهان را رصد می‌کنند تا جبهه مردمی در بهترین شکل خود سامان پیدا کند و متناسب با شرایط و منافع مردم تصمیم بگیرد.

احزاب خود را سازمان دهی کنند

آل‌اسحاق درباره ضرورت به روز بودن احزاب و جریان‌های فکری بیان کرد: با توجه به اقتضائات کشور در حوزه منطقه‌ای و خارجی ضرورت این مهم وجود دارد که احزاب به فکر سازمان‌دهی جدید باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: تعداد احزابی که در کشور داریم متناسب با اقتضائات کشور نیست و بعضا رویکردهای آنان افراط و تفریط است.

آل اسحاق تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور، تهدیدهای دشمنان و الزامات توسعه‌ای و آینده انقلاب، نیاز کشور این است که همه جریان‌های سیاسی خود را با شرایط تطبیق دهند.

وی خاطر نشان کرد: احزاب باید رویکرد جامع‌تری داشته و به روز باشند این ویژگی مهمِ به روز بودن در جریان‌های فکری مطلوب  و پسندیده است.

انتهای پیام/

 

تغییرات در جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار