شوکه شدن مسی ایرانی از صحبت های روانشناس فرمول یک+فیلم

روانشناس برنامه فرمول یک، شب گذشته طی تماس تلفنی روی آنتن زنده، انتقادها و صحبت‌های عجیبی درباره رضا پرستش بدل ایرانی مسی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برنامه فرمول یک در روز های سه شنبه  پرونده هایی را از بحث های داغ روز را پیگیری می کند؛ این هفته نیز به روال گذشته  پرونده "بدل "در برنامه باز شد .

در پرونده "بدل" ،رضا پرستش بدل ایرانی لیونل مسی مهمان برنامه بود و پیرامون حواشی پیش آمده با سید علی ضیاء مجری برنامه به گفت و گو پرداخت.

در  ارتباط با این موضوع  تماس 
 تلفنی با دكتر اسماعيل تبار،  مشاور و روان شناس فرهنگی برقرار شد  و پیرامون بحث   بدل بودن ، عنوان کرد: من طلا بودن آقا رضا را به مسی بودن یک بازیکن غریبه ترجیح می دهم.

رضا پرستش در این گفت و گو  عنوان کرد:  به ایرانی بودنمان شکی نیست و این شباهت خدادادی است و من نیامده ام تا کل زندگی ام را صرف این شباهت کنم . از این شباهت جهت کار مثبت در مملکتم استفاده می کنم.

در ادامه علی ضیا از پرستش خواست  تا  بیشتر درباره  منظورش از کار مثبت  توضیح دهد و او  نیز در پاسخ گفت:من تا کنون در آسایشگاه ها و خیریه های زیادی  برای دیدن کودکان بی سرپرست حضور پیدا کرده ام  اما هیچ  وقت فیلمی از خودم منتشرنکردم تا مردم  دچار قضاوت نشود که پرستش با این کار  به دنبال جذب  مخاطب است.

پرستش در تکمیل صحبت هایش گفت: برخی مردم ایران  احساسی  رفتار می کنند و می گویند : تو آبروی ایران را بردی.

در ادامه مهدی اسماعیل تبار  با طرح سوالی عنوان کرد : اگر لیونل مسی موهای سرش را کچل کند تو هم این کار را می کنی و آیا شباهت خدادادی با اینکه طرف مقابلم به چه صورت است، من همانطور شوم تعارض ندارد؟
مسی ایرانی  باقاطعیت در پاسخ گفت:  صددرصد کچل می کنم و به نظر من کچل کردن و کوتاهی مو تغییراتی در ظاهر آدم حساب نمی شودو مدل رفتاری و الگو ظاهری  افراد است، من  فّکم و دماغم  را عمل نمی کنم و عمل زیبایی انجام ندادم.

در ادامه گفتگوی کامل را پرستش با روانشناس را مشاهده می کنید.

 انتهای پیام/


واکنش بدل مسی به سوالات روانشناس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
این اقا رضا با این کارهاش به الگو شدن یک بازیکن فوتبال خارجی در ایران کمک می کنه
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
منظور اقای پرستش اینکه بعنوان اینکه شباهت ظاهری به یک شخصیت معروف ومحبوب دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
خیلی هم پشت کارش تلاشش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
دکتری که نمیدونه تحلیل شخصیت و روانکاوی موردش نباید جلوی بقیه باشه روانشناس نیست.
متاسفم برای این برنامه که اینقدر حالیش نیست که برنامه زنده مطب مشاوره نیست.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
کم نیار
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۲۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
منظور اقای پرستش اینکه بعنوان اینکه شباهت ظاهری به یک شخصیت معروف ومحبوب دارد بایدازاین فرصت طلایی نهایت استفاده البته ازجهت مفید کرد واین چیزبدی نیست مانباید باسفسطه بافی جلوی پیشرفت یک جوان رابگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
ایشون گفتن من با این عملم یک کار مثبت انجام میدهم.!! ارزش انسان به "خود بودن" انسان است. از این کار دست بردار. درست است تو برای خودت ارزش قائل نیستی اما با این کارت وجهه نامناسبی به ایرانی ها بوجود می آوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
این اقا رضا با این کارهاش به الگو شدن یک بازیکن فوتبال خارجی در ایران کمک می کنه ،نظام غرب میخواد هنرپیشه ها و فوتبالیست ها بخصوص نوع غربی اش الگوی ما بشن چرا ما باید پیرو این نقشه اینها بشیم ، مگه ما الگوی بهتری نداریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
احسنت به دکتر!!!