فوربز فاش کرد؛

وزیر بازرگانی آمریکا برای قرار گرفتن نامش در فهرست ثروتمندان فوربز به دروغ متوسل شده است

وزیر بازرگانی ترامپ برای قرار گرفتن نامش در فهرست ثروتمندترین میلیاردر‌های آمریکا، ثروتش را بیش از میزان واقعی اعلام کرده است.

وزیر بازرگانی آمریکا برای قرار گرفتن نامش در فهرست ثروتمندان فوربز به دروغ متوسل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، سردبیران مجله اقتصادی فوربز امروز فاش کردند ویلبر راس، وزیر بازرگانی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای قرار گرفتن نامش در فهرست ثروتمندترین میلیاردرهای آمریکایی، ثروت خودش را بالغ بر 2 میلیارد دلار بیش از میزان واقعی اعلام کرده است.

براساس ادعای مسئولان این مجله اقتصادی، ویلبر راس برای بیش از یک دهه ثروت خودش را بیش از میزان واقعی اعلام کرده است تا نام او در فهرست صدتایی فوربز از ثروتمندترین میلیاردرهای آمریکا قرار بگیرد.

دن الکساندر در مقاله ای که روز جمعه منتشر شد، دروغگویی وزیر بازرگانی آمریکا را درباره میزان ثروتش فاش و تصریح کرد ویلبر راس در مدت نامزدی‌اش برای باقی ماندن در فهرست فوربز، درباره میزان سپرده‌گذاری برای خانواده‌اش دروغ گفته است. الکساندر در ادامه مقاله خود افزود فوربز پس از یک ماه تحقیق و به دست آوردن شواهد کافی به این نتیجه رسیده است که وزیر بازرگانی کنونی آمریکا از سال 2004 میلادی تاکنون درباره میزان ثروتش غلو می‌کرده است. وی افزود: پس از آنکه از راس خواسته شد اسناد مربوط به سپرده‌گذاری‌های (ادعایی) خود را تسلیم کند، وی با این توجیه که این اسناد محرمانه هستند از این کار امتناع کرده است.

نام ویلبر راس سال 2004 میلادی برای نخستین بار در فهرست فوربز قرار گرفت. ثروت خالص راس در آن زمان یک میلیارد دلار اعلام شده بود. این در حالی است که همکاران سابق راس در گفتگو با فوربز فاش کردند ثروت واقعی او در آن سال یک چهارم میزان اعلام شده (حدود 250 میلیون دلار) بوده است. یکی از همکاران سابق وزیر بازرگانی آمریکا در این باره گفت: همه کسانی که با راس کار می‌کردند به این موضوع آگاه بودند که او درباره میزان واقعی ثروتش حقیقت را نگفته است.

در ادامه گزارش آمده است مقامات وزارت بازرگانی آمریکا در پاسخ به تماس‌های مسئولان فوربز درباره دروغگویی راس، این موضوع را «سوء تفاهم» توصیف و از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کردند.

 

انتهای پیام/

دروغگویی ویلبر راس درباره میزان ثروتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار