هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان مجوز فعالیت دارند

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شیعه و اهل سنت استان مجوز فعالیت دارند.

 هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان مجوز فعالیت دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان شب گذشته (۱۶ آبان) در دیدار با آیت الله سعید شاه آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی بیان داشت: قریب به هزار و ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شیعه و سنی استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از مساجد شیعه در استان صاحب کانون فرهنگی و هنری هستند، افزود: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ارتباط تنگاتنگ با مساجد شیعه و اهل سنت دارد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه تنوع فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون در استان افزایش یافته است، یادآور شد: اهدای تابلوی طرح تلاوت نور، کتاب قرآن مجید و کتاب‌های کمک درسی از جمله اقدامات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان در طول سال است.

پودینه افزود: براساس میزان فعالیت، کانون‌های فرهنگی و هنری درجه بندی شده اند.

انتهای پیام/گ

فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار