نتایج مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کشور

نتایج آخرین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ باشگاه‌های کوهستان کشور در رشته‌های کراس کانتری و دانهیل اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نتایج سومین و آخرین مرحله از مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ باشگاه‌های کوهستان کشور در رشته‌های کراس کانتری و دانهیل اعلام شد.

در این دوره از مسابقات در بخش کراس کانتری جوانان محمدحسین اسکندری از تیم کیوب، محمدجعفر مروج و علی ایزدی از هیئت قم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کراس کانتری بزرگسالان محمد پورشریف از تیم اسکات ایران، فراز شکری از تیم جاینت ایران و سجاد طاهری از تیم فستوس کی تی ام ایران به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین مقام های اول تا سوم در بخش دانهیل جوانان به سعید باقری از تیم جاینت ایران، پرهام دهقان از هیئت کردستان و حبیب صبوحی از هیئت زاهدان رسید.

در بخش دانهیل بزرگسالان نیز حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران، امین نجفی از تیم کیوب ایران و طا‌ها قابلی از تیم فاکس ایران موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در قسمت بانوان مهسا ماویز از تیم رکابزنان غرب تهران، محبوبه اوحدی و مائده سالاری از تیم لیو ایران مقام‌های اول تا سوم بخش کراس کانتری جوانان کسب کردند.

همچنین در بخش کراس کانتری بزرگسالان منا فرح بخشیان از تیم رکابزنان غرب تهران، شیوا توکلی از تیم لیو ایران و شیرین زرین کلاه از تیم آباریس آوا تهران مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

سومین و آخرین مرحله از مسابقات لیگ باشگاه‌های کوهستان کشور از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه با شرکت بیش از ۱۵۰ دوچرخه سوار در قالب ۱۸ تیم بزرگسال و ۸ تیم جوانان از سراسر کشور در پیست سیاسرد بروجن برگزار شد.

چشمه و تفريحگاه سياسرد از توابع شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/خ

اعلام نتایج مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ باشگاه‌های کوهستان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.