برگزاری مسابقه فرهنگی نورالهدی ویژه دختران در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه فرهنگی نورالهدی ویژه مخاطبان نوجوان دختر این نشریه با شمارگان 30هزار در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی گفت: این مسابقه فرهنگی برای مخاطبان و اعضای نوجوان دختر شبکه نورالهدی طراحی شده و سوالات آن از متن نشریه نورالهدی مهر و آبان تهیه و در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

وی افزود: این مسابقه فرهنگی با عنوان دخترانه ویژه مهر و آبان طراحی شده و تعداد 15 سوال از متن این مجله طراحی شده است که شرکت کنندگان می‌توانند با تکمیل پاسخنامه و ارسال برگه یکی از برندگان مسابقه فرهنگی نورالهدی ویژه دختران باشند.

وی با بیان اینکه مجله فرهنگی نورالهدی برای بهره مندی مخاطبان نوجوان و جوان در مناسبت های مختلف ارسال می شود، گفت: این مجله به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و به سفارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی تهیه و به مخاطبان این شبکه ارائه می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی نورالهدی ویژه دختران تا دریافت نشریه شماره دیگر است و مخاطبان نوجوان دختر نورالهدی و علاقه مندان می توانند پس از اطلاع از فراخوان مسابقه، آثار خود را در قسمت ویژه این مسابقه در سایت Razavi.aqr.ir در قالب های دل نوشته، خاطره، عکس و نقاشی بارگذاری یا از طریق ارسال پستی به آدرس حرم مطهر رضوی صحن جامع رضوی باب الهادی(ع) واحد نورالهدی یا از طریق صندوق پستی نورالهدی351-91735 آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری مسابقه فرهنگی در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۵۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
خیلی دوست دارم انشاله به زودی
آخرین اخبار