باخت خانگی والیبال شهرداری اراک بدون مسابقه

گل گهر سیرجان به دلیل لغو بازی پیروز مسابقه با شهرداری اراک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در یک اتفاق نادر در ورزش که کمتر در استانی رخ می‌دهد در ادامه لیگ دسته یک والیبال تیم گل گهر میهمان شهرداری اراک بود که لغو مسابقه نتیجه را ۳ صفر به سود میهمان رقم زد.

ناظر فدراسیون والیبال به بهانه حضور نداشتن نیروی انتظامی در سالن مجوز برگزاری این مسابقه را صادر نکردو در نتیجه، تیم میهمان بدون دردسر با دست پر اراک را ترک کرد.

محمد رضا سمیعی رئیس هیات والیبال استان مرکزی که بار این تیم لیگ یکی استان را به تنهایی بر دوش می‌کشد، باناراحتی و افسوس فراوان، ضمن گلایه از   همکاری نکردن  با این هیات گفت: متاسفانه علیرغم نامه نگاری و پیگیری از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان، نتوانستیم ناظر فدراسیون را راضی به برگزاری این دیدار کنیم و پس از یک ساعت از زمان مقرر حضور نیرو‌ها بی فایده بود و ناظر که تیم میهمان را روانه خانه نموده بود نتیجه بازی را به نفع میهمان اعلام کرد.

سمیعی با گلایه از وعده‌های محقق نشده شورای شهر اراک  و تامین نکردن قول‌های قبلی گفت: اگر با همین روش حرکت کنیم ورزش این شهر نابود میشود و بجای فرهنگسازی در ورزش، ناهنجاری‌های اجتماعی روز بروز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام / ج

لغو بازی والیبال شهرداری اراک با گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.