حضور امام جماعت لس آنجلس در پیاده‌روی اربعین +تصاویر

امام جماعت مسجد امام مهدی لس آنجلس آمریکا در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین شرکت کرده است.

حضور امام جماعت لس آنجلس در پیاده‌روی اربعین +تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالکریم مجاهد امام جماعت مسجد امام مهدی (عج) لس آنجلس که با دعوت و هماهنگی کمپین "حسین، عشق بین المللی" و کنفرانس افق نو در پیاده روی عظیم و بین المللی اربعین حضور یافته، به همراه دیگر مهمانان خارجی در مراسم نمایش تئاتر "نجم الثاقب" کار مرکز هنرهای نمایشی موسسه اوج در نجف حضور یافت و ضمن استقبال از این نمایش اظهار داشت:

«پیاده روی اربعین جلوه عظیمی از بزرگداشت امام حسین (ع) است. هر روز عاشوراست و هر مکان کربلا. امام حسین (ع) در راس نیکمردان جهان قرار دارد. او بزرگ‌ترین شهید تاریخ تا ابد است و هیچ شهیدی همچون او نبوده است.»

وی افزود: «ما امروز عظیم‌ترین حضور را بر روی این کره خاکی رقم زده‌ایم و در مقابل اقدامات نژادپرستانه دولت آمریکا ایستاده‌ایم. آمریکا بود که داعش را خلق کرد. آمریکایی‌ها مسبب بحران سوریه هستند. آنها مسبب شرایط فعلی در یمن و افغانستان و عراق هستند. ترامپ در زمان تجاوز آمریکا به عراق گفت که باید همه عراقی‌ها را ریشه‌کن کرد. خواهران و برادران! ما گرد هم آمده‌ایم تا در مقابل این دولت نژادپرست بایستیم. پروردگار حامی ماست و آن را مغلوب می سازیم. پروردگار ما را در انقلاب بزرگ حضرت مهدی (عج) پیروز می‌سازد.»

حضور امام جماعت لس آنجلس در پیاده‌روی اربعین +تصاویر

گفتنی است که آقای عبدالکریم مجاهد از عالمان شیعه مورد احترام مسلمانان لس آنجلس بویژه مسلمانان آفریقایی - آمریکایی است.

آقای مجاهد در گفتگو با خبرنگار مشرق به یورش چند ماه اخیر پلیس آمریکا در نیمه شب به منزلش به بهانه بازرسی و تفتیش اشاره کرد و شدیدا رفتار تهاجمی و خشونت آمیز پلیس آمریکا را با مردم این کشور به خصوص سیاهان تقبیح و محکوم کرد.

حضور امام جماعت لس آنجلس در پیاده‌روی اربعین +تصاویر

منبع:مشرق

انتهای پیام/

 امام جماعتی از لس آنجلس در پیاده روی اربعین حضور یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.