حکم شهردار بجنورد بزودی صادر می شود

معاون سیاسی،امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: پرونده آقای براتیان، شهردار منتخب بجنورد در وزارت کشور در حال بررسی است و بزودی ابلاغ وی صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تاکنون هیچ مشکلی جدی در روند صدور حکم شهردار بجنورد گزارش نشده و روند بررسی ها روند طبیعی بوده است.

وی درباره نامه منتشر شده در گروه های تلگرامی و فضای مجازی مبنی بر اینکه رای جمشید گریوانی، یکی از اعضای شورای شهر بجنورد به علت محکومیت کیفری ابطال شده اما محمود ثمینی فرماندار بجنورد از اجرای حکم خودداری می کند ،گفت: آقای گریوانی، عضو قانونی شورای اسلامی شهر بجنورد است و انتخابات توسط هیات نظارت شهرستان، استان و کشور تایید شده است و بر این اساس هیچ مقام و مرجعی نمی تواند نتیجه انتخابات را باطل کند.

ابراهیمی تصریح کرد: آقای گریوانی نماینده قانونی در شورای اسلامی شهر است و جای ابهامی در این باره وجود نداشته و هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت وی در شورای شهر بجنورد وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: البته در این باره مکاتباتی انجام شده و شکایت نیز طرح شد که مورد بررسی قرار گرفت اما وی، تا چهار سال به عنوان عضو شورای اسلامی فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

حکم شهردار بجنورد در وزارت کشور در حال بررسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.