حدود145تن دانه روغنی آفتاب‌گردان خریداری شد

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت : خرید تضمینی دانه روغنی آفتاب‌گردان در استان کرمانشاه از آغاز فصل تاکنون به 144 تن رسیده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور با بیان اینکه امسال هر کیلوگرم از این محصول 26 هزار و 644 ریال تحویل و خریداری می‌شود گفت: در استان کرمانشاه دانه روغنی آفتابگردان در شهرستان اسلام آباد کشت می گردد و این میزان آفتابگردان نیز توسط یک مرکز خرید در بخش شیان شهرستان اسلام آباد از کشاورزان خریداری شده است .

وی ارزش آفتابگردان های خریداری شده را در حدود 3 میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعلام کرد و افزود : از این مقدار تا کنون بیش 3 میلیارد ریال آن توسط بانک کشاورزی به حساب کشاورزان واریز شده است و روند پرداخت بدون هیچ مشکلی در حال انجام می باشد .

 در فصل زراعی گذشته در مجموع 114 تن دانه روغنی آفتابگردان از کشاورزان خریداری شده بود که تا کنون شاهد رشد 27 درصدی خرید تضمینی این محصول از کشاورزان استان می باشیم و پیش بینی می گردد خرید تضمینی این محصول در استان به رقم بیش از 160 تن برسد.

 

انتهای پیام/ز


هر کیلوگرم  دانه روغنی  26 هزار و 644 ریال تحویل و خریداری می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار